2014. március 15., szombat

4.rész

    Szeptember 4,. szerda.
Rosszkedvűen,táskás szemekkel keltem fel,mikor megcsörrent a telefonom. Nem is foglalkoztam azzal,hogy ki az csak azt mondtam magamban,hogy csak legyünk minél hamarabb kész a beszélgetéssel,mert a testvéreimet fel kell öltöztetnem és jól be kell zárnom az ajtót Hanga kulcsát is magammal vinni mivel még mindig büntetésben van.Felvettem a telefont és Peti volt az.
-Szia Peti!Mit csinálsz ilyen korán?-kérdeztem.
-Szia!Öltözz!-le is tette.
Nem sokkal később mikor éppen választottam ki a ruhámat,hogy mit vegyek fel csengettek. Kinyitottam az ajtót és egyet sóhajtottam,ásítottam.
-Peti!Mit keresel itt?-meglepődtem.
-Figyelj ma anyáék kiabáltak egymással és nem szerettem volna tovább hallgatni így hozzád jöttem.Nagy baj?
-Nem dehogy is ! Gyere be! De van egy kis gond.
-Mi az?
-Nem öltöztem fel,és a tesóim sincsenek még kész hisz 6 óra van.
-Jó nem baj leülök a nappaliba és segítek.
Miután kiválasztottam a nyári ruhámat ami úgy nézett ki,hogy fekete színű vékony harisnya,fekete-fehér cikk cakkos szoknya kis barna övvel,fehér trikó  betűrve a szoknyába, lila blézer,barna táska és fekete magassarkú cipővel.
Hamar felöltöztettem Levit és Emesét.Gyorsan elvettem Hanga kulcsát nehogy kiszökjön és már indulhattunk is.7 órára odaértünk a bölcsődéhez és az óvodához. Levetkőztettem a gyerekeket és beküldtem őket az óvónénihez és a Bölcsős nénihez. Készen is lettünk Petivel amikor megcsörrent a telefonom.Timi volt az de csak üzenetet küldött. Mikor elérkeztünk egy ponthoz ami a rettegett iskola volt.Timit megtaláltam és mondta,hogy Réka nem jön ma mert lebetegedett,hogy hogyan senki sem tudja.A suliboxokhoz érve megpillantottam egy új fiút az iskolában.Nagyon helyes volt.Ki vettem a történelem dolgaimat és felmentünk a termünkbe.Igen ott volt az új fiú,hihetetlen hogy pont a mi osztályunkba jár Ő nagyon helyes komolyan.És a neve pedig Roland.Utolsó óra végén Timivel battyogtunk haza és amikro megpillantottuk a házamat mindketten felnevettünk hogy miért ne jöhetne át.Gyorsan felhívta az anyukáját aki természetesen megengedte.
Belépve a házba éreztem,hogy itt valami rossz van.
-Hanga!-ordibáltam mert mintha valami égett szag lenne.
-Ó!Végre hogy hazajöttél!
-Mi ez a büdös?-kérdeztem
-Ja csak a szomszédban főznek az udvaron.-mondta de nem hittem neki.
-Aha rendben!Most kinézek az ablakon és ha nem igaz még egy hetet ráadok a büntetésedre!-mondtam düht elfojtva.
Kinéztem az ablakon és semmi nem volt a szomszédoknál.
-Hanga!Elegem van belőled!Mars a szobádba!
Felmentünk a szobájába és láttam egy fiút aki egy alsónadrágban hevert az ágyában és valami sült kolbászt hozott.
-Te jó ég!Mi ez?Azonnal hívom anyát!
-Zsófi nee! Ő a barátom!-mondta egyre magasabb hangon.
-Nem érdekelsz!Te meg mehetsz el innen!
Miután felhívtam anyát és kiraktam a pasit ráadtam Hangának a büntetésére két hetet.Anya kérésének megfelelően.
Aztán átjött Peti és mi hármak lementünk a parkba.
Minden kulcsot elvettem Hangától és bezártam a szobájába.
Mikor elfáradtunk hazaindultunk és láttam a ház előtt parkoló kocsit.Anya már otthon van szóval biztos nagy lesz a parádé.
-Sziasztok!Holnap találkozunk!-mondtam a srácoknak.
-Szia Zsófi-mondták egyszerre.
Belépve a házba anya üvöltött csak egy perce állt le amikor köszöntem neki.Hanga iszonyat nagyot kavart az egész családban. Mikor apa is hazaért Londonból a nyakába ugrottam.Köszöntem neki és lehoztam a kérésének megfelelően Leventét és Emesét.
Apa hihetetlen örült a társaságunknak. De egy személynél már nagyon lehunyta a szemét és mérgesen nézett Hangára.
-Hanga!Hogy tehetted ezt?Míg én távol voltam nem tudtam rád eléggé figyelni.-mondta apa feldúltan.
Csörgött a telefonom és már örültem,hogy végre valaki hív így elkerülhettem a hangos zajt.
-Bocsánat Timi hív!
-Rendben vedd csak fel.-mondta anya.
Felvettem és több mint 15 percet beszéltünk így míg csillapodott az állapot lent a földszinten azon belül a nappaliban, le is járt az időnk mindenkinek mennie kellett,de szerencsére csak telefonon.Gyorsan elém vettem a gépemet és felmentem skype-ra,ahol mindenki online volt.Rögvest felhívtam Timit aki fel is vette.Sokat diskurált az új fiúról. Miután anya hívott,hogy készen van a vacsora és Hanga lecsillapodott apával együtt lementem én is a konyhába,letettem Timit így egy kicsit ingerlékeny lett,hogy nem mesélhette tovább.Leértem a konyhába láttam,hogy Hanga szétbőgte a szemet,apa pedig vér piros arca üvöltött rá egy utolsót,hogy menjen fel a szobájába,mert nem volt éhes.Elfoglaltam a helyemet és meg is ettem az előttem lévő ételt. Megköszöntem az isteni eleséget és további jó étvágyat kívántam,aztán felslattyogtam az emeleten lévő szobámban.Nagyon örültem,hogy ilyen kedves szüleim vannak akik megengedik,hogy felálljak az asztaltól míg ők be sem fejezték.Mivel ma korán est ebédeltünk még elgyalogoltam Timihez,mert kérte,hogy ha elengednek aludjak ott nálunk.Úgy hogy össze szedtem a cuccaim iskolatáska,holnapi ruha,kulcs,telefon és még több mindent és elkullogtam a következő házig,amely Timiéké volt.
-Szerbusz Zsófi!Örülök,hogy láthatlak.-szólított meg egy hang,mely Timi anyukájáé volt Adrienn-é.
Ennek én nagyon megörültem,hogy végre egy halk,csendes hang beszélt hozzám.
-Csókolom!Én is örvendek.-válaszoltam vissza.
-Menj nyugodtan Timi fent a szobájában kuksol a számítógép előtt.
Felfelé baktatva a lépcsőn eszembe jutott valami,hogy Timi engem várt.Sebtében bekopogtam az ajtón és mikor kinyitotta nagyon megörült nekem.
-Zsófi!Egész végig téged vártalak a gépen!De örülök,hogy itt vagy.-mondta Timi.
Engem nagyon meghatott és örültem neki,hogy örül nekem.Sohasem volt ilyen nagyon jó barátnőm csak Luca.
Estig beszélgettünk és végre nem nyúzott azzal,hogy nem hallgattam végig.De este igen.Lefekvés előtt fürödtem egy jó nagyot mikor letusoltam észbe kaptam,hogy mindjárt lefekvési idő van.Kiszálltam a kádból és felvettem a estére való ruhámat és bebújtam az ágyba.Timi már nemsokára elaludt én még olvastam kicsit.Lettem a könyvem ,betakartam a lábam és már aludtam is.Azt hiszem.Pontosan nem emlékszem mert már álomba merültem.Nagyon örültem a mai napomnak de otthon reméltem minden tökély lesz.Tévedtem.




Sziasztok!Itt a következő rész!!! Olvassátok el! Ne felejtsétek a feliratkozást,komizást és a pipálást.Jó olvasást hali!
UI:bocsi hogy rövid lett♥ Író xxx













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése