2014. március 16., vasárnap

5.rész

Szeptember 5. csütörtök.
Ma reggel nagyon megijedtem ugyanis nem volt senki a lakásban.Se Timi se senki. Lementem az alak sorba és találtam egy cetlit mely a földön heverészett.Elolvastam a rá firkantott írást,melyen az volt írva hogy el kellett menniük és ennyi.Remek.Gyorsan felhívtam anyát aki úgy kezelte ezt az egészet,hogy rögtön jött értem elvitt a suliba és kiabált Adriennel,hogy hogy tehette ezt.A suli előtt találkoztam a fiúkkal és gyors léptekben odahaladtam hozzájuk.
-Sziasztok!-köszöntem nekik Ők pedig valamin hatalmasat röhögtek
-Szia!-köszönt vissza Koli.
Odabújtam közéjük és én is felkacagtam.A fiúk Szitik ofő-t szívatták,hogy hívogatták össze-vissza.Betolattam az iskolába,ahol nem láttam Timit.Peti odajött hozzám hogy mi történt,én pedig részletesen elmeséltem neki mindent.Ki volt akadva Ő is. Első óránk Szitik Úrral volt. Irodalom. Kiderült,hogy a fiúk voltak így Szitik Úr ki volt akadva.Nagy balhét csaptak. Felráncigálta Őket a lépcsőn egyenesen Crasik igazgatónőhöz. Jó nagy igazgatóit kaptak,hogy talán ki is lóg a tájékoztatójukból. 
-Még egyszer szórakoztok velem kirúgatlak titeket!-kiabálta.
A fiúk hihetetlen nagy zajt,bajt csináltak.Hazaküldte Kolit,mert rosszullétet színlelt. Az utolsó óra végén lebaktattam Petivel a lépcsőn és megakadt a szemem Timin. Odajött hozzánk és bocsánatot kért,meg hogy ő ezt nem tudta.Mindegy.Megbocsájtottam neki mert Ő igaz barát. A tanintézetből kilépve Zsolti odajött hozzám kiabálva,hogy hatalmas nagy baj van.
-Mért mi a baj?-kérdeztem tudatlanul.
-Koli!Koli!-kiabált és majdnem megfulladt.
-Mi van vele?-kérdeztem egyre kíváncsibban.
-Ba-Ba-Bale-set-et-szen-ved-ett!-kiabálta szakadtan.
-Mi?Úristen mi baja van?
-Gördeszkázott,elesett,eltörte a kezét,a medencecsontját és a lábát.
-Jesszusom!-kiabáltam nagyon hangosan.
Gyorsan elfutottam Timivel a kórházba.És megnéztük,hogy van.Jót kizártuk. Mindene be van gipszelve. Mikor láttuk,hogy viszik be a műtőbe leköszöntünk tőle és gyors léptekben haza siettünk.Hazaérve anyáéknak mindent elmondtam mindent ami történt.Kiakadva néztek rám. Több minden bajuk volt.Hanga viselkedése,Koli balesete és Levi és Emi ott vannak még mindig a bölcsődébe.Anyáék elmentek értük mikor kopogtak az ajtón.Kinyitottam és Zsolti,Bálint,Ricsi,és Patrik. Berontottak hozzám,kibontották a colás üveget és pattintottak bele egy cukrot.Azon nyomban fel robbant.
-Mit csináltok?Anyáék ki fognak nyírni!-mondta és ki is küldtem őket.
Ebben a pillanatban anyáék megjöttek.
-Mi ez itt lányom?-kérdezték
-Anya ne haragudjatok!Zsoltiék bejöttek szinte áttörték az ajtót és ezt mind ők csinálták.
-Hívom a szüleit!-kiabálta anya,mikor bekopogott Ricsi,mert itt hagyta a többi cukrát.
-Szerbusz Ricsi!Állj meg egy pillanatra! Itt vannak a szüleitek!Takarítsatok!-mondta apu mérgesen.
Mire kitakarították az egész házat tiszta koszosak lettek.
Ezt követően átjött Timi,akivel egész végig míg folyt a takarítás kint az udvaron röplabdáztunk. Mikor már majdnem 1 órát játszottunk,úgy éreztem valami meg akar fojtani. Timi hívta anyáékat,kiknek be kellett vinniük a sürgősségire. Azt mondták,hogy beszorult a levegőm és meg is fulladhattam volna.Szerencsére nem történet.
A mai nap kész rém volt.Este még néztünk Timivel,aki ma Nálam aludt egy horror filmet.
-Timi én azt hiszem lent alszom,nem merek fel menni.-mondtam félve.
-Zsófi én is lenn alszom. Féleek!-kiáltott egy nagyon mire anya lejött.
-Mit csináltok? 
-Anya ugye horrort néztünk és most nem merünk felmenni.-mondtam kimagyarázkodva.
Anya felkacarászott és meglógott előlünk. Egész éjjel nevetgéltünk
,mert holnap nem lesz suli,mert tanítási szünet lesz.
Beszélgettünk arról,hogy mi lehet Kolival.
*Timi szemszöge*
Ő azt hitte,hogy biztos csak elesett és beverte a fejét.Jövőhéten már semmi baja nem lesz.Tévedt.Miután eltörte a kezét ráeshetett és kész.Gördeszkája eltörhetett,megrepedhetett.Így zuhant egy nagyot.
**Zsófi szemszöge**
Én azt mondom,hogy biztos trükköket csinált amiket nemrégen keresett az interneten. Biztos ráugrott valamire amit úgy nevezünk,hogy ugrató és megbillent és kész.Leesett eltörte a kezét,lábát és még ...hm! mit is? elfelejtettem.
*Nem sokkal később*
Skypoltunk Rékával és Petivel,akik szinte ráuntak a Koli témára.
Mostanra már mi is. Játszottunk felelsz vagy mersz-t.
Nagyon jól elvoltunk és néha úgy felhahotáztunk,hogy anya ránk szólt,hogy halkabban,mert felkeltjük a kicsiket.
Timi bealudt és azonban arra nem gondolt,hogy horkol.


Sziasztok manók!Meghoztam az új részt!Remélhetőleg ez már egy kicsit érdekesebb lesz.Puszi!
Író xxx


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése