2014. március 5., szerda

3.rész

                        Egy újabb nap az iskolában.

Szeptember 3.,kedd.

Ma hiperszuperül indult a napom. Nem volt kócos a hajam.Végre egy nap amikor nem kell kitépnem a hajszálaimat. De sajnos a szemeim karikásak voltak.Reggel még gyorsan felnéztem a notebookomra a "facebook"-ra. Mindenki neve mellett offline volt.Lekapcsoltam és berohantam a fürdőszobába.Gyorsan fogat mostam és megfésülködtem . Lementem anyuékhoz de csak egy cetli volt az asztalon. Ez állt rajta:
~Szia Zsófi!El kellett  mennem a munkahelyemre ! Otthon várlak ma!Siess haza a barátaiddal ! Ne felejtsd hogy Koli ,Timi, és Peti ma átjönnek hozzád és lementek a parkba! Szia!-közölte a cetlin anya .
Felöltöztem hamar és elindultam a suliba. Mire odaértem láttam,hogy Timi és Peti integetnek ,hogy induljak hozzájuk.Timi rengeteg hírrel várt.Például Koli új lánnyal találkozott.Petinek új lánybarátja van.Érdekes.Nagyon.A mai napom letört és kellemetlen volt. Mindenki nézte az új pólómat és dicsérte.Nekem ez nem volt jó ,mert a mellettem lévő legjobb barátaim alá néztek és viszolyogtak.Na de lépjünk tovább.Első órán az ofő-vel beszélgettünk,hogy kinek hogy telt a hétvégéje.Nekem semmi mondani valóm nem volt egész héten csak ültem kint a kertben és zenét hallgattam közben olvastam.De hiába.Hiába történt ami történt rá kellett jönnöm,hogy semmit se változtam.Mindig egy olyan lány leszek akit elhívnak sok helyre meg minden de egyszerűen az iskola szünetek unalmasan telnek.Akkor mindenki elmegy valahová én meg csak otthon lustálkodom és örömet szeretnék szerezi Krassói tanár úrnak irodalomból hogy novellát írok. De nincs ötletem hozzá.
   Amikor befejeződött az utolsó óra elindultam rajzszakkörre,Timi ment színjátszóra, Peti meg haza.Hihetetlenül lusta.Semmit nem csinál,nem jár szórakozásból se szakkörökre.Én imádok rajzolni tehetséges vagyok benne,de suliújságban szereztem a riporter és a fotós szakmát is. Peti meg semmi.De ezzel nem foglalkozom.A szakkör nagyon jól telt.Rajzoltam manga szemeket,fejet és lerajzoltam Timit,Petit és Rékát. Igen! Timi és Peti a legjobb barátaim. De lassan már Réka is becsatlakozik a barátságunkba. Mikor vége volt mindennek hárman elindultunk haza. Útközben Peti elvonult az apukájához,én,Timi,Réka beszélgettünk. Annyira eltelt az idő,hogy észre se vettem,hogy otthon vagyok.
~Sziasztok!Holnap találkozunk!-mondtam nekik.
~Szia!Oké!-mondták teljesen egyszerre mire mindketten felnevettek.
Mikor beértem láttam,hogy senki nincs otthon legalábbis a konyhába.Felmentem a szobámba és átnéztem a testvérem Hanga szobájába és hála istennek ott találtam.Hanga 2 évvel fiatalabb nálam úgyhogy én vagyok a legidősebb,mert az öcsém még csak 2 és fél éves.
~Szia Hanga!Hát te hogy,hogy itthon vagy már?-kérdeztem tudakolva.
~Szia tesóó!Végre itthon vagy! Már vártalak! Hát képzeld el majdnem eltörtem a kezem és beteg is lettem így anya haza hozott,és azt üzeni hogy be kellett mennie a munkahelyére és majd este jön.-kiabálta ,de tényleg kiabálta ki is szakadt majdnem a dobhártyám.
~Rendben ! Na én megcsinálom a házimat és átjön Timi,Réka és Peti tudod a legjobb barátaim.És lemegyünk a parkba!Nagyon beteg vagy?-kérdeztem és egyben mondtam is.
~Hát rendben nem annyira vagyok!-mondta de tudtam hogy megvan rendesen fázva.
Nem sokkal később kész voltam a házikkal. És jöttek is Timiék.
~Sziasztok!Pont most lettem kész a házikkal.
~Szia Zsófiii!-mondta Timi és a nyakamon átkulcsolta a kezét.
~Szia Zsófi.-na hát ez nem lehet más csak Peti.
~Szia!-mondta Réka és megölelt.
~Várjatok egy percet gyorsan felhívom anyát ,hogy vihetjük-e Hangát,mert beteg.
*telefonálás*
-Szia anya! Elvihetjük Hangát a parkba?-kérdeztem.
-Szia Zsófi ne vigyétek el mert beteg!Inkább kérlek ha már majd meguntátok igaz még csak 3 óra van de majd ilyen 4 vagy 16:15 órakor elmennétek Leventéért és Emeséért?mondta anya.
-Persze!Oké szia anya!-mondtam anyának.
~Szia!
Egyébként Levente az öcsém.Emese a húgom.Levi: 2 év fél éves. Emese: 3 lesz.
~Na figyeljetek mehetünk de majd ha meguntuk eljöttök velem a bölcsődébe Leviért?
~Aha-kiabálták egyszerre és hangosan felnevettek.
    Kiértünk a parkba elkezdtünk görkorcsolyázni amit úgy béreltünk.Aztán pedig elmentünk a közeli játékterembe ahol csocsóztunk és biliárdoztunk. Aztán felmentünk a Tesco-ba és ott bowling-oztunk. Nagyon jól telt a napom.És mikor negyed ötöt ütött a karórám elindultunk Leviért.A bölcsődébe érve gyorsan kihoztam a teremből,felöltöztettem, és kivettem a tárolóból a motorját és elindultunk haza.Mikor haza értünk elváltunk egymástól és beléptem a házba. Gyorsan levetkőztettem Levit és felvittem a szobájába és játszottam vele míg hanga aludt.
Mikor anya hazaért megdicsért,hogy ilyen ügyes voltam.És felment megnézni a többieket amikor Hanga nem volt az ágyában. Minden hol kerestük de sehol semmi.
~Anya!Én tudom hova mehetett! Azt hajtogatta egész délután,hogy Viktóriához akar menni játszani meg beszélgetni ,mert én nem csinálok vele semmit amikor tanulok-mondtam sietősen .
~Rendben hívd a barátaidat és indulunk!-mondta anya dühösen.
~Rendben!
Felhívtam Timiéket de csak Timi ért rá így már futott is hozzánk.Amikor odaértünk Vikihez anya berontott hozzájuk szinte és elkezdett üvölteni Hanival hogy hogy tehette ezt.
Hazaérve büntetést kapott Hani és úgy hogy még én se szólhattam hozzá.Na így telt a napom és amikor anya lenyugodott felhívta Timi anyukáját aki megengedte hogy nálunk aludjon Timi.Egész este játszottunk imvun. Mikor hajnalodott letettem a gépen és jó éjszakát kívántam Timinek mikor be is aludtunk.Ilyen jó,fergeteges napom volt ma. Remek.Egész 2 hétben nem játszhatok Hangával mert megszökött. Nem tudom hogy tehet ilyet egy 12 éves lány.


Sziasztok manók! Meghoztam az új részt! Remélem tetszeni fog ! Sziasztok! Iró xxx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése