2014. március 3., hétfő

1. rész

                                                     A gólyabál :)
Szeptember 2. ,vasárnap.

Ma anyu elment az iskolámba egy kis értekezletre,az elkövetkező napokra : gólyabál ,év eleji kirándulás stb.
Amikor anya elindult az iskolába még egy pillanatra odakiáltottam neki ,hogy válasszon nekem egy fehér és óceán kék színű suliboxot mivel ezeket meg kellett kérni hogy legyen mibe pakolnom. Közben felmentem a szobámba és benéztem a gardróbomba ahol anyáék szerint nagyon menő cuccok vannak,bár szerintem nem menő de nem is szánalmas ruhadarabok. Mire kész lettem bekapcsoltam a notebookomat és megnéztem a régi osztály társaimat . És a volt  legjobb barátnőm Luca online volt.Gyorsan ráírtam hogy neki milyen napja lesz ma. Elmeséltem neki hogy ma nekem gólya bálom lesz. Ő videó hívást indított és gyorsan megmutattam neki a választható ruháimat. De előtte még sokan kérdezték hogy 14 év után mért csak a "volt" legjobb barátnőm Luca.Hát itt volt az ideje belekezdenem abba hogy miért. Hamar még inni szerettem volna egy kortyot de nem ment le a torkomon. Felvettem gyorsan és belenéztem a kamerába . 
-Szia Luca!
-Szia Zsófi!-mondta mosollyal az arcán és egyben összeráncolt szemöldökkel fúrta az oldalát a kíváncsiság.
-Nah szóval...-kezdtem bele de nem tudtam  hogy mondjam el.
Arról lenne szó ,hogy tudod elváltak útjaink .Mindig is a barátom leszel! De te Kalocsán és pedig Budapesten élek.Nincs kicsi távolság köztünk. És az osztályban számtalan jó barát lesz még.Számíthatsz még rám de akkor is ..Most mennem kell! Készülök a bálra! De az óceán kéket vagy a pinket vegyem fel?-kérdeztem lelki ismeret fuldoklással.
-Rendben van hogy le fogsz cserélni.De akkor is..Még persze hogy a kéket!Tudjuk hogy te kék mániás vagy!
-Köszönöm..Na most megyek. Szia!
-Szia!-Köszönt el tőlem.
Végre anyu haza jött.
-Szia anyu!Végre hazajöttél!  Kék ruhám lesz! -mondtam lelkesedve.
-Szia Zsófim!Oké!Gyorsan hozom az alapozót és egy kis szempillaspirált is teszünk rád ,hogy mégse üresen menjél! Én nagyon örültem hogy szép leszek.
-Rendben!.-mondtam.
Mielőtt anya hozta a szemhéj festőt gyorsan felöltöztem,.Gyorsan kész is lettem.El is indultunk anyával (azért anyával mert még beszélnie kellett Szitik ofő-vel.)  
Amikor megérkeztünk el is ment anya. Bementünk a tesiteremben ami nagyon szépen fel volt díszítve virágokkal. Elkezdődött a bál.Mindenki táncolt. Csak..Én ,egy lány akinek gyönyörű neve volt  szerintem Timi.És, Oli. Timi nagyon szimpatikusnak tűnt nekem. Elkezdtünk hárman beszélgetni . Mindenkinek más kedvenc bandája volt. De kivéve nekem és Timinek. Furcsa véletlen. A Majka. És  Dobrádi Ákostól a 'fekete gyémánt" Szinte ugyan azokat a magazinokat olvassuk.Kolival ugyan az a kedvenc műsorunk .  De viszont ők nem jól tudnak tanulni csak mert nem képesek rá. Én viszont úgy kerültem ebbe az iskolába hogy a második legjobb felvételivel rendelkeztem. De mindegy. És most történ valami. Koli felkért táncolni. Ááá...felejthetetlen érzés volt. Azt hiszem jóba szeretnék vele lenni. Kipirult arccal ültünk le annyira elfáradtunk.És befejeződött a bál este 21:30 -kor.
Hazaérve elvittük Kolit (aki mellettem ült *-*) és Timit . Ugyan abban az utcában lakunk.
Amikor hazaértem semmit nem csináltam csak elő vettem a "esőisten siratja mexikót" című könyvet és valahogy elaludtam.


Sziasztok!Remélem tetszik az első rész!Nagyon szeretem a Szent Johanna Gimi című könyvet ezért csinálok egy blogot én is .!  Evi xxx



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése