2014. március 3., hétfő

2.rész

                                    Első nap a suliban.
Szeptember 3. hétfő,

Ma reggel hisztisen,kócosan,tudatlan keltem fel.Gyorsan kirohantam a fürdőszobába és lefésültem szép hosszú barna hajamat.Nem akarok beképzelt lenni de egy kis körömlakk és szempillaspirál nem volt felejthetetlen ,szerencsémre a suliban is megengedik.Begöndörítettem a hajam és felvettem egy óceán kék pánt nélküli trikót,rá egy fehér kis mellényt,alatta volt egy sima kék színű topp. Egy farmer rövid nadrágot hozzá csaptam és a convers tornacipőmbe hamar beleléptem.Mikor Timi a házunk előtt állt és várt rám így köszöntött:
-Szia Zsófi!Nagyon csinos vagy!Bárcsak ilyen menő cuccaim lennének nekem is.
Nagyon örültem ,hogy Timinek tetszett a kinézetem,mert számomra mindig fontos volt,hogy jól nézzek ki.
-Ohh..Köszönöm Timi.,te is mesésen festesz!Na induljunk mielőtt elkésünk.
A suli elé érve senki nem volt ott nyilván valóan behivatott mindenkit az igazgató helyettes Pilis tanárnő.Egy szobor mellett állt és ellenőrizte mibe megyünk.
-Zsófia!Nagyon mesés vagy! 
Nagyon örültem,hogy az első tanár aki meglátott szépnek talált.
-Köszönöm!-nevettem el magam.
Egyébként Timi egy barna lyukacsos trikót viselt és alatta egy fehér topp.Mesés.
A suliboxokhoz indulva köszöntem Rékának aki rajzórára készült.Az volt az első óránk.Szerencsére imádom a rajzot.Sőt a manga rajzot.
Réka egy rövid ujjú pólót viselt egy  rövid nadrággal és szandállal.
Becsöngetés előtt mindenki keresett magának egy helyet.Én középpen foglaltam helyet mellettem Timi.és ...és...Koli. .Hűűű.
Ránéztem és elmosolyodtam kapucnis pulcsija lehúzott cipzárja látni engedte az alatta viselt fehér trikót aminek a nyakán át kilógott a fülhallgatója.Sötét tincsei kuszán,szinte hanyagul meredtek szanaszét azt a látszatot keltve hogy éppen most nem rég kelt fel.Szinte kényszeríteni kellett magam arra hogy ne bámuljam .De ő egész végig leesett állal figyelt.Érdekes.De mindegy.De!Utána a mellettem lévő padba valaki megbökdösött.Hátra néztem.
Belenéztem tengerkék színű mély szemébe.Elolvadtam de komolyan.
-Tessék?-kérdeztem,kissé lehet öntelten de nem tudtam mit mondjak.
-Majd beszéljünk szünetben!Gyere a könyvtár előtti informatika terem elé.-suttogta kissé hangosan is mire Dalos tanár rászólt.
-Rendben!Ott találkozunk 5 perc múlva (mivel 40 volt ,és a kicsöngetés 45 kor történik). -suttogtam de most már olyan halkan hogy remélhetőleg értette is.
Nem tudom mit szeretne tőle,egyetalán ihletem sincs.Na de az a lényeg hogy Dalos tanár úrral csak az anyagot folytattuk ezért még hamar is végeztünk.Kiengedett minket szünetre de oda szóltam Timinek hogy Koli vár és elmosolyodott. Petinek is szóltam de ő a fülhallgatójával szórakozott ,mert nem játszotta le a FOB zenét.Na odaindultam ahova parancsolt Koli aki már ott várt.
-Szia!Itt vagyok.-válaszoltam nagy gubancokkal küzdve a hasamban.
-Szia!Már vártalak ,na szóval arról lenne szó ,hogy már régóta vagy is a bál óta figyellek és nagyon szimpatikus vagy nekem.Eljönnél felem egy buliba ahol Majka koncert lesz? És még a haverokkal megyünk mekizni eljössz?-kérdezte feldobódva.
-Persze ,köszönöm szépen a meghívást!-mondtam boldogan.
-Oké!Én köszi hogy eljössz!Most pedig egy kis ajándékkal fogok valakit meglepni úgy hogy elindulok a plázába,és 17:00 órára érted megyek ! Szia!-válaszolta Koli.
-Rendben ,szia!-válaszoltam én.
És már el is ment mellőlem szinte futott ki az iskolából.
*nem sokkal később*
Hazamentem Timivel és Petivel de Peti zenét hallgatott  Timivel végig csacsogtuk az időt.Gyorsan hazamentem és megtanultam az angol szavakat,és törire meg kémiára tanultam mert témazárót írunk holnap. :( 
Pár perc múlva Koli kopogott az ajtón . Kifelé indultam amikor az asztalon hagytam a telefonom.Gyorsan benyúltam érte meg a fülhallgatómért. Elindultunk.
-Tessék!Itt is vagyunk!-mondta.
-Oksi!-válaszoltam.
Rendeltünk mindannyian a többiekkel hamburgert , big mack vagy mi az , krumpli ,cola stb. Aztán Kolival elindultunk a házukba .
Amikor odaértünk kiültünk a teraszra és azt mondta hogy várjak.
Nem sokára mi történ? NAPLEMENTE!
Sikítottam egyet amikor az történ hogy Koli :
-Zsófi! Én nekem te nagyon szimpatikus vagy! Nagyon ismert vagy az iskolában . Szeretném ha egy kicsit jóban lennénk és eddig csak legjobb haverok lennénk.?-kérdezte.
-Persze!-mondtam
Megadta a telefonszámát és hazaindultunk és jóéjszakát kívántunk egymásnak mivel este 10 óra volt. Megfürödtem és elaludtam olvasás közben

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése